torsdag 13 oktober 2011

I have my own translator...




And his name is mr Citron:)...

Skämt å sido... vad gjorde jag utan kära Katarina...
Hon har fått till uppgift att drilla mig hårt, i den djungel som heter engelsk grammatik och uttal, under de månader som nu är kvar innan det ska flygas till NY...
Den e-mail konversation som jag har med mr Abraham (galleriägaren) består ju till 99% av Katarinas helt oklanderliga engelska...
Den där 1% som jag stolt kan bidra med är: Dear Abraham och Best Regards...
Men jag misstänker skarpt att hon smyger in hemligheter i texten (väl dolt i något ord som jag inte förstår) för mr Abraham har kallat mig för Darling några gånger nu:)...
Hjälp, vad har jag att vänta mig när jag kommer dit...

Å... Sen har min systeryster P börjat att blogga:)...
Kolla in prickarochpasteller...

Ha de så här på kvällskvisten:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar