onsdag 5 oktober 2011

Höstlig utställningsbaluns...




Idag har det tillkommit några fler utställare:)...
Tjohooo vad roligt...

Så nu hänger vi konst för fulla muggar...
Jag har lite problem med hur jag ska få upp en gammal rostig cykel på väggen, men det löser sig nog...

Några av utställarna hittills:
  • Frida Nordström - superläckra klänningar i siden.
  • Anette Bjärnstedt - fräcka skinnarbeten.
  • Ronnie Persson - klotter inspirerad tavla.
  • Mikaela Granath - gripande "prehistoric man".
  • Erika Larsdotter Thimrén - tavlor med former.
  • Linda Bergström - musik inspirerad konst.
Återkommer med de andra utställarna en annan dag:)...

Det drar ihop sig till höststormar sägs det...
Hujeda mig, det kan vi vara utan tycker jag...
Jag älskar hösten men blåsten kan jag hoppa över...

Jag hade sådan tur att jag blev bjuden på både mat å fika hos systeryster P idag...
Och jag tog chansen att snusa lite på 7månaders ungen Edith som är så förbenat söt...
Det tog en stund innan hon tinade upp...
För först tyckte hon att mosters tryne inte alls var någon trevlig utsikt och tjöt som en stucken gris:)...
Men sen så fick jag t.o.m mata henne utan problem...
Jag tror vi blev polare:)...
Synd bara att hon har glömt det till nästa gång:)...

Sov nu så gott i natt...

Kram / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar