tisdag 30 augusti 2011

Lite uppdateringar...


...Efter min rejäla formsvacka:)

Uppdatering 1: -1års tävlingen- Anonym med kommentaren nedan vann lite lyx från House Doctor... Å jag vet mycket väl vem du är:)... Titta in någon dag å hämta lite lyx...
Anonym sa...
Bloggen är av god vigör och även om jag inte behöver någon fräschör så kan jag tillägga att den är rolig och banal, så som du med tillägg av lurig och hal. Jag vågar inte gå ut med mitt namn, mest rädd för att ro priset i hamn. Du vet säkert inte vem jag är eftersom du håller alla dina systrar lika kär. Fast jag kan avslöja att du är en bättre bloggerska än mig då jag bara hela tiden "klär av mig".
Uppdatering 2: -Vi har ett litet, litet café på Röda Kvarn, där vi har en kaffetår och den supergoda Jarseglassen till försäljning.

Uppdatering 3: - Vi är inne på den tredje utställningen på vårt galleri, kolla in...
http://gallerirodakvarn.tumblr.com/

Uppdatering 4: - Jag har en tumblr till mina tavlor:) http://rawheartart.tumblr.com/

Ja det var vad jag kom på så här i all hast:)

Ha de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar