torsdag 3 mars 2011

väldigt viktiga världsliga vardagliga variabler...

Bry er inte om rubriken, jag är väldigt trött:)...

Som sagt...
Jag räknade fel i går och den rätta siffran (tror jag) ska vara 34 pers varav 8 fyller i mars...
Så då blir det ju inte fullt 25% men nästan:)...

C är i storstan och har viktiga möten med viktiga personer:)...
Själv känner jag mig väldigt "viktig" här hemma:)...
Hon är iallafall "testpilot" när "inramningsgruppen" ska ta fram riktlinjerna till Gesällprovet för rammakare...
Väldans kul att arbetet med provet är på gång...

Livet i butiken går sin gilla gång fast C roar sig i storstan:)...
I dag har jag lagat smycken (halsband, armband) åt några kunder...
Byte av lås och tråd är det vanligaste som kunden vill ha hjälp med...
Det kan vara ett väldigt pilligt jobb, allra helst när man ser så kasst som jag gör på nära håll:)...

I morgon ska jag försöka göra klart "pappershjärtanen" som jag började med förra veckan...
Har letat länge efter ett papper som funkar med den tekniken jag använder...
Det får inte vara för tunt eller för tjockt...
Hittade ett vitt papper som verkar vara ok på Lagerhaus före jul...
Nu vill jag helst ha samma kvalitet som det var på rullarna jag köpte på Ikea för många herrans år sedan, men det har varit svårt att hitta något liknande...
Jag har iallafall lärt mig nu att om jag hittar något liknande så ska jag köpa på mig massor, massor av rullar:)...

Ååå snart är det våååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår...

I lôv it:)...

Hugs and kisses to you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar