onsdag 8 december 2010

Tok jobbar...


Vill bara påminna om att snart är det sommar och sol igen:)...


Som man bäddar får man ligga heter det visst...
Just nu känns det mer som C bäddar får jag ligga:)...
Massor med inramningar som ska vara färdiga för att levereras till veckan förhoppningsvis och inte till "danföredopparedan", men det finns en risk för att det blir så:)...
Jobbade över några timmar i går och det blir några timmar i kväll med...

Vet inte hur jag ska lösa problemet med dessa minusgrader...
Mina små stackars snickerimaskiner mår nog illa av att köras när det är så här kallt...
Men jag ska ha 50 hjärtan klar tills på måndag...
Sågad, slipad, målad och dekorerad... De ni...
Det löser sig nog...

Sen kan jag tänka mig att Mona vill ha sina gardinbrädor sågade så att hon får upp gardinerna någon gång:)... Eller hur?...

Nu kom C med lite "kôrv å brô"...
Dax för middag alltså...

Ha de:)...



2 kommentarer:

  1. Jag har ju sagt att jag vill inte att du går ut och gör illa dig för min skull. Man vet ju inte vad som händer när det är så kallt. Jag har ju gardiner i nedre delen av fönstren.

    SvaraRadera
  2. Du är "gulli" du:)...
    Du kan väl stå bredvid med 112 redo på mobilen, för om jag gör illa mig så ringer ju gubben till dig ändå:)...

    SvaraRadera