måndag 29 november 2010

Trevlig julskyltning...


Små söta granar på "balkongen"...


Jag tycker att det var väldigt " hurtigt fölk" som spatserade runt i går på julskyltningen, för attans vad kallt det var...
"Brudarna" som stod ute och sålde hantverk vid vår "minimarknad" var nästan fastfrusna i backen när dan var slut:)...
Mina kransar gick åt som "smör i solsken" iallafall...
Jag har halmstommar till salu i butiken för 25 pix styck om det är någon som känner sig sugen på att binda en egen krans...

Vi gjorde "två flugor på smällen" i går:)...
Min gubbe fyllde år, så vi hade födelsedagsfikat på scenen (vår verkstad)...
Det trängdes 18 pers runt vårt kursbord och mumsade tårta och lussekrans...
Själv stod jag fastfrusen ute vid marknadståndet så att min söta hjälpreda fick tina upp en stund...
Men de var snälla och sparade en tårtbit åt mig:)...

Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar