tisdag 19 oktober 2010

Sugen på en kudde?...


Lämna en kommentar och va med på utlottningen av ett 40*40 kuddfodral från Nyblom o Kollèn...
Ni har fram t.o.m söndag på er:)...

Satt och pratade igår om hur knasigt det kan bli när vi svarar i telefon...
Ibland svarar jag hos C och ibland så svarar hon hos mig...
Och det var en av de gånger hon svarade på min telefon som jag hörde C säga:
- Himle Hörnet, Lilleanne... öööhhh...
C var tyst medan försäljaren pratade och frågade om hon var företagsansvarig...
- Nej, men vänta så ska ni få prata med henne, sa hon och räckte över luren till mig...
- Lilleanne sa jag, med väldigt mycket fniss i halsen...
- Men, sa försäljaren, vad lustigt, är ni två stycken med samma namn där...
- Jovisst, sa jag, tänk hur det kan bli...

Ja ni förstår:)...

Ha en bra dag...

Kramizar...

12 kommentarer:

  1. Jag vill ha en kudde till min framtida soffa :)

    SvaraRadera
  2. hehe..ni är ju så roliga! ;) Självklart tar jag en lott! Har även länkat till dig från min blogg!

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  3. Cattis tipsade om din fina blogg. Självklart vill jag ha en lott!

    SvaraRadera
  4. Självklart vill jag ha en lott! Älskar de kuddfodralen! Cattis var så söt att hon tipsade mig om utlottningen! =) Har länkat på min blogg också!

    SvaraRadera
  5. Det doftar Sverige om Din bild - underbart! Tack foar att Du skickade mig hit Cattis! En lott tar jag garna, men Nya Zeeland ar ju hemskt lang bort... ;)

    SvaraRadera
  6. Kul att ni har hittat till min blogg å tusen tack för era fina kommentarer:)...
    Att det är långt till Nya Zeeland är inget problem:)...

    SvaraRadera
  7. Undrar hur ni får något gjort på dagarna. Den ena är knäppare än den andra ;)

    Självklart så tar jag en lott och är med på dragningen. Eva eller Nina har väl inte hittat hit än eller? Då har man ju chans på vinst ju ;)

    SvaraRadera
  8. Noterat, Det är ju därför du passar in med oss så bra:)...
    Det är dragning på måndag... Eva och Nina kanske hinner, vi får väl se:)...

    SvaraRadera
  9. Jag vill ha ett kuddfodral!

    SvaraRadera
  10. Jaa ett sånt skulle man vilja ha :)

    SvaraRadera
  11. Hittade hit från Tildas sida...å självklart vill jag va me:-)

    SvaraRadera