torsdag 2 september 2010

Mat å mat...

En liten vy från butiken...

... Jag beundrar folk som veckohandlar mat och har koll på vad de ska äta... för en annan är det samma visa varje dag...
Samma fråga, först till lunchen och sen till middagen...
-Va f-n ska man äta???...
Det enda som jag med säkerhet vet är att jag äter fil el youghurt till frukost...
Visserligen åt jag te å macka i morse:)...
Blev bjuden på frukost efter det att Mona och jag hade gått en väldans kort bit...
Det blir så när vi måste tänka på hennes onda fot:)... Korta promenader alltså:)...

Mitt mål är att när jag blir vuxen så ska jag ha en veckomatsedel, handla mat 1 gång i veckan, städa huset 1 gång i veckan...
Ja ni fattar, allt som samlar vuxenpoäng...


Nu skrek C från scenen: -Ska du inte måla!!!...
Men det har jag redan gjort klart... En krok med namn, två svarta krokrader och en massa vita hjärtan...

Nu ska jag fika:)...

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar