torsdag 19 augusti 2010

Smygande höstkänslor...


... Om fyra månader kan det se ut så här utanför dörren...
Varje årstid har sin charm;)...
Men snö i drivor är inte min favorit och det är bara att "gilla läget" om man bor i hus...

Varje höst så önskar jag, att någon form av inspiration hade drabbat mig på våren och att jag sått massor av godsaker i trädgården, som frodats under sommaren och kunde skördas i massor...
Dream on, säger jag:)...



Även om man nu inte är en trädgårdsmänniska så bjuder hösten på härliga färger, frisk luft, svamp i skogen (ska gå en kurs och lära mig mer, inte bara trattisar alltså), lingon och frost på bilrutan...

I dag har vi städning på schemat;)...
C hemma hos sig och jag i butiken...
Det kommer nya grejor snart så det behövs roddas om lite...
Jag är förvånad över att inte kunderna trott att vi haft stora råttor efter golvet i sommar, för det är iallafall tonvis av "dammisar" som sugits upp i dammsugaren:)...

Jag önskar er en fortsatt trevlig dag...

Kram L

1 kommentar: