tisdag 31 augusti 2010

Nytt fix ute...


...Jag älskar hösten... frisk luft, läckra färger och det man rensar och klipper bort stannar så till våren:)...
Det jag däremot inte tycker om är kylan som kommer, sakta men säkert...
Jag tror att det är min åldrande kropp som protesterar:)...
Det är lätt att vara efterklok...
Lite mer kläder på kroppen i "ungadar" och kanske ett antal skippade ridturer i -20...
Vi var i stort fastfrusen i sadeln och fick spola hetvatten på ridstövlarna så att de tinade och man kunde gå normalt igen...

I helgen var jag till stallet i Sjöbo en sväng...
Min söta systerdotter rider och det var dax för hennes stalljour... Eftersom hennes mamma jobbade fick moster E rycka in...
Jag anade en lätt panik genom E:s sms:)... så jag följde med som moraliskt stöd...
Och allt det här resulterade i att jag ska börja rida igen nästa måndag... Ska bli skitkul rent ut sagt...




Vi har fixat lite utanför butiken... Nya blommor och annat smått och gott...


Kram L

3 kommentarer:

  1. Gu va skoj att du ska börja rida igen :P

    SvaraRadera
  2. Akta så att du inte får ridbyxlår!

    SvaraRadera
  3. Tanken var väl att ridbyxlåren skulle minska i omfång:)...

    SvaraRadera