måndag 16 augusti 2010

Ljuvliga sensommar...


I lördags var vi på ett helt underbart bröllop i Gagnef...
Vackert brudpar, varmt och soligt, urmysigt ställe (Ratt o Roder i Gagnef), supergod mat och väldigt många trevliga bröllopsgäster...
Vi tackade för oss vid 23 tiden och drog hem till Hälsingland... Resten av gästerna partajade nog vidare till gryningen:)...

Gruvade mig lite för att komma till jobbet i dag... man vet ju aldrig vad som väntar en när man varit ledig några dagar:)...
Det var lugnt med lokalen å så...
Men jag kan sammanfatta C:s helg med;
- Jag gjorde så ont i hela jag... (ännu en floska:))))

Försöker få C att komma igång med bloggandet igen... Det vore kul om hon kunde ge sin version av saker och ting...
Jag törs inte skriva om allt tok:)...
Risken finns att hon blir lite "fryn"...

Hoppas solen ler mot dig oxå...

Kram L

2 kommentarer: