tisdag 29 juni 2010

Recept...



...på Stöpaforskaka får ni inte i dag:)... det stod inte på mjölpåsen som jag trodde, utan i boken som min dotter köpte...och henne får jag inte tag på, hon är på Twilight mara i Karlstad i kväll:(...
Jag hade oxå velat se den tredje filmen...

Tråkigt som f-n är det i alla fall att jobba själv (C ligger väl och latar sig i solen)...jag har inte städat bort något av vikt, men veckan är ju inte slut än:)

Vi hade en trevlig midsommarafton på Mines i Jarse, med nära och kära.
Mines är ett mysigt ställe efter Ljusnan med bad och naturcamp... Det var massor av husvagnar och massor av folk... "fullt" lite här och där kan man säga...
Det dök upp en söt liten kille på kvällen, han var 8,8 år och hade talets gåva, Monas man var väl lite för frågvis för den här unga mannens smak, så han slängde iväg;- Mona!!! Varför måste din omöjliga gubbe veta allt???
Vilken sötnos... och det bästa av allt var att han kallade Mona med man för Farfar och Farmor med ett tonfall som gjorde de väääääldigt gamla:)

Vi hörs, sköt om er...

Kan det vara möjligt att man är trött på grillat redan???

Kram L

1 kommentar: