fredag 2 december 2011

Resande resväskor:)...




Undrans vad man ska ha med sig för 'packning' till NY?...
Det är ju inte så som förr när det var en maxvikt man måste hålla sig till, nu är det ju även en massa maxmått som måste följas...
Och det kostar en hel del att 'svämma' över med resväskan...

Tacka vet jag de bruna resväskorna som hängde med på de spännande resorna när det begav sig förr i tiden...
Ljuvligt bruna med rutor eller bara enfärgade...
Jag har lyckats samla på mig en hög med väskor och jag tittar ofta efter sådana när det blir frågan om någon loppisrunda:)...

Men när det gäller resan till NY så får de 'bruna' vackert stanna hemma och en tuff och hipp silverfärgad får nog flyga med till landet där borta...

Känns fortfarande väldigt overkligt, att om 2mån på pricken så är jag på plats och käkar en god middag med tjejerna:)...

Natti natti<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar